Батькам

ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЯКІ хочуТЬ, ЩОБ ЇХня ДИТИНА ЛЮБИЛА  МАТЕМАТИКУ: 



  •  БУДЬТЕ ПРИКЛАДОМ ДЛЯ СВОЄЇ ДИТИНИ. НІЩО ТАК НЕ НАДИХАЄ ДИТИНУ ДО ВИКОНАННЯ ЯКИХОСЬ СПРАВ, НІЖ БАТЬКІВСЬКИЙ ПРИКЛАД. ЯКЩО БАТЬКИ САМІ З ЗАДОВОЛЕННЯМ ВИРІШУЮТЬ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ ТА РІВНЯННЯ, ТО ДІТИ ТАКОЖ ЗАХОПЛЮЮТЬСЯ ЦИМ ЦІКАВИМ ЗАНЯТТЯМ. РОЗКАЖІТЬ ДИТИНІ ПРО ТЕ, НАСКІЛЬКИ МАТЕМАТИКА ВАЖЛИВА В РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ І ЯК БАГАТО ВЕЛИКІ ЛЮДИ ДОСЯГЛИ ВЕЛИКИХ УСПІХІВ У ЖИТТІ ЗАВДЯКИ ДОБРОМУ ЗНАННЮ ЦІЄЇ НАУКИ.

  •  НЕ ЗМУШУЙТЕ ДИТИНУ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ САМОСТІЙНО, ЯКЩО ВИ САМІ НАВІТЬ НЕ МОЖЕТЕ ВИРІШИТИ ЇХ. НЕ СОРОМТЕСЯ ТОГО, ЩО ВИ ЧОГОСЬ НЕ ЗНАЄТЕ. ОБОВ’ЯЗКОВО РОЗПИТАЙТЕ ЙОГО НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ ПРО ТЕ, ЯК ТРЕБА БУЛО ВИРІШУВАТИ ЗАВДАННЯ. ЦІКАВТЕСЯ ТИМ, ХТО З ОДНОКЛАСНИКІВ ЗМІГ ЇЇ ВИРІШИТИ. НЕХАЙ У ДИТИНИ З’ЯВИТЬСЯ ІНТЕРЕС, ПРОЯВИТИ СЕБЕ НАЙКРАЩИМ І ШУКАТИ СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ САМОСТІЙНО. АЛЕ ПОРІВНЮВАТИ ЙОГО З ІНШИМИ БІЛЬШ ЗДІБНИМИ ДІТЬМИ НЕ ПОТРІБНО, ЩОБ НЕ ЗНИЗИТИ ЙОГО САМООЦІНКУ.

  •  ЗАОХОЧУЙТЕ ДИТИНУ ЗА УСПІХИ. НЕ СВАРІТЬ ДИТИНУ ЗА НЕВДАЧІ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ НАЗИВАЙТЕ ЙОГО «ТУПИМ», «БЕЗДАРЕМ», «ЛЕДАРЕМ» І Т. Д. ЦИМИ СЛОВАМИ МОЖНА ГЕТЬ ВІДБИТИ ТЯГУ ДИТИНИ ДО ВИВЧЕННЯ СКЛАДНОГО ДЛЯ НЬОГО ПРЕДМЕТА. ЯКЩО ДИТИНА ВИРІШИВ ВАЖКУ ЗАДАЧУ АБО РІВНЯННЯ, ТО ЗАОХОЧУЙТЕ ЙОГО УСПІХИ РАДІСНИМ ПОГЛЯДОМ І СЛОВАМИ: «Я ЗНАЛА, ЩО ТИ ОБОВ’ЯЗКОВО ЗНАЙДЕШ ПРАВИЛЬНЕ РІШЕННЯ». ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ БАТЬКІВ, ЯКІ БАЖАЮТЬ ЗАЦІКАВИТИ ДИТИНУ МАТЕМАТИКОЮ, ЦЕ ВИКЛИКАТИ У НЬОГО ПОЧУТТЯ ЗАДОВОЛЕННЯ І НАСОЛОДИ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВІН ВПОРАВСЯ З ВАЖКИМ ЗАВДАННЯМ АБО РІВНЯННЯМ. А ЩОБ ЦЬОГО ДОСЯГТИ, НЕ БІЙТЕСЯ ХВАЛИТИ ЙОГО І ВІДЗНАЧАТИ ЙОГО ЧУДОВІ МАТЕМАТИЧНІ ЗДІБНОСТІ.

  •  УНИКАЙТЕ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ. НІКОЛИ НЕ РОЗПОВІДАЙТЕ ПРИ ДИТИНІ ПРО ТЕ, ЯК ВАЖКО ВАМ В ШКОЛІ ДАВАЛАСЯ МАТЕМАТИКА. НЕ ВЖИВАЙТЕ ВИРАЗУ: «МАТЕМАТИКА — СКЛАДНИЙ ПРЕДМЕТ» І «МАТЕМАТИКУ ЗНАТИ НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО». ЯК БАТЬКИ САМІ СТАВЛЯТЬСЯ ДО НАВЧАННЯ, ТАК І БУДЕ НАЛАШТОВАНИЙ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЇХНЯ ДИТИНА.

  •  ГРАЙТЕ З ДИТИНОЮ В ШАХИ І РОЗВ’ЯЗУЙТЕ КРОСВОРДИ. ЯК ПОКАЗУЄ ПРАКТИКА, КРАЩЕ ВСЬОГО МАТЕМАТИКУ ЗНАЮТЬ ДІТИ, З ЯКИМИ БАТЬКИ З ДИТИНСТВА ГРАЛИ В ШАХИ І РОЗВ’ЯЗУВАЛИ КРОСВОРДИ. ЦІ ІГРИ ПОКРАЩУЮТЬ ГНУЧКІСТЬ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ І РОЗВИВАЮТЬ У НИХ ТАКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ, ЯК НАПОЛЕГЛИВІСТЬ ТА СИЛА ВОЛІ. САМЕ ТАКІ ЯКОСТІ І ТРЕБА РОЗВИНУТИ У ДИТИНИ, ЩОБ ВІН ПОЛЮБИВ В ШКОЛІ МАТЕМАТИКУ.

  • КОЖНА ДИТИНА НАРОДЖУЄТЬСЯ НА СВІТ З ВРОДЖЕНИМИ ЗДІБНОСТЯМИ ОПАНОВУВАТИ МАТЕМАТИКУ І ТІЛЬКИ ВІД САМИХ БАТЬКІВ ЗАЛЕЖИТЬ, ЯК БУДУТЬ РОЗВИВАТИСЯ ЦІ ЗДІБНОСТІ У НЬОГО ДАЛІ. У АКТИВНИХ БАТЬКІВ, ЯКІ ЗАЦІКАВЛЕНІ В УСПІШНОСТІ СВОЄЇ ДИТИНИ В ШКОЛІ, ТАЛАНТ ДИТИНИ ДО МАТЕМАТИКИ РОЗКРИВАЄТЬСЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ. ТУРБОТЛИВІ БАТЬКИ СПОНУКАЮТЬ ДИТИНУ ДОБРЕ ВЧИТИСЯ І ВИРІШУВАТИ НАВІТЬ НАЙВАЖЧІ ЗАВДАННЯ. ПЕРЕКОНАЙТЕ ДИТИНУ, ЩО У НЬОГО Є ЗДІБНОСТІ ДО МАТЕМАТИКИ, І ВІН ОБОВ’ЯЗКОВО ПОЧНЕ З ЗАДОВОЛЕННЯМ ВИВЧАТИ ЦЕЙ ПРЕДМЕТ. МОЖЕ БУТИ, ВІН І НЕ СТАНЕ ГЕНІЄМ, АЛЕ В МАЙБУТНЬОМУ ЖИТТІ ЦІ ЗНАННЯ ЙОМУ ОБОВ’ЯЗКОВО ЗНАДОБЛЯТЬСЯ, І ВІН З ВДЯЧНІСТЮ ЗГАДУВАТИМЕ ВАС ТА ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ.





Немає коментарів:

Дописати коментар